26 Ağustos 2010 Perşembe

Kızıl Saçlı Ünlüler







1. sırada Kate Winslet.. keşke hep kızıl kalsaydı dediğim ünlülerden.. tenine kızıl çok uyuyor bayılıyorum..



2. sırada Nicola Kidman.. kıvırcık kızıl saçları ona daha çok hava katıyor bence.. bu rengi sıksık kullanmalı.. kendisinin feci hayranıyım..





3. sırada Ashley Simpson.. yüzü o kadar güzelki (bence).. kızıl düz saçlar ona çok yakışıyor..




ve 4. sonuncu sırada Lindsay Lohan.. uzun zamandır seviyorum kendisini.. oyunculuğunu özellikle.. bence ona en çok kızıl saç yakışıyor (:
ve bence esmer tenliler kızıl saçı tercih etmemeli.. çünkü esmer teni kızıl saç dahada kapatıyor.. birde ben kızılı kıvırcık veya dalgalı daha çok seviyorum (: mesela sarı saçıda düz severim :) kızılıda kıvırcık :) kızıl saçlılar bence daha çok dalgalı veya kıvırcık yapmalılar..
-G-

3 yorum:

yorumlarınız benim için çok değerli.. kısada olsa bir not bırakın.