18 Nisan 2010 Pazar

İnci Beyazı

Selam millet.. artık biyerden paylaşıma başlamak gerek diye düşündüm vee bugün sürdüğüm ojeden konuya girmek istedim (: verita' nın benim tabirimle inci beyazı ojesi.. beyaz ojelerden nefret ederim ve kullanmam normalde ama bu çok başka.. öyle ciyak ciyak sırıtmıyor ve tırnağımda sulu boya gibide durmuyor.. ama tabiki kusurlarıda var mesela çok zor kuruyor ve ne kadar sürersem süriyim pürüzsüzlük elde edemedim.. küçük küçük pınarlar oluştu tırnaklarımda.. olsun böylede güzel (: ama beni en sinir eden yanı tırnak diplerimi kemirmişim gibi durması.. 3 kat sürmeme rağmen bunu önleyemedim.. bknz.



evet taşan ojeleri temizleyemedim çünkü dediğim gibi zor kuruyor ve silerken bozmak istemedim (:


bir sonraki adımda çarşıdan 5 tl'ye aldığım tırnak süsleri..







aslında daha ucuz olmalı ama ne yazıkki çok beğendiğim için parayı bayıldım (:üstündeki minik pırıltılarda bi harika.. bu süsleri altına bir yapıştırıcı vs. sürmeden direk yapıştırarak kullanabiliyorsunuz..
tabii yapıştırdıktan sonra üstüne tırnak parlatıcısı sürmeniz iyi olur (: tırnakta görünen haliyse böyle.. ama inanın normalde daha güzel. resimlerde bitürlü istediğim görüntüyü yakalayamadım..







kısacasıı tırnak süslerimi ve bu ojeyi çok seviyoruum :) bitane daha alıp kenara koyucam tavsiye ederim yani ;)
şimdilik bu kadaar :) haydi hoşçakalın ' ',

-G-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için çok değerli.. kısada olsa bir not bırakın.