22 Nisan 2010 Perşembe

Selülite Karşı Etkili Çözümler




Eveet bu yazıda selülite karşı napılabilir onları yazıcam.. bunların nerdeyse hepsi tarafımca denenmiştir (:




1- Duşta soğuk suyla masaj yapın; selülitli bölgeye soğuk suyla ovalayarak masaj yapın.. tabi bu tüylerinizi ürpertebilir ama güzellik acı ister (: her duşa girdiğinizde uygulamanız etkili çözüme ulaştırabilir..


2- Kese yapın; buda en etkili çözümler arasında yer alıyor.. yumuşak keselerle denemenin bi etkisi olcanı sanmıyorum o yüzden bildiğimiz sert duş kesesiyle selülitli bölgeyi ovalıyarak keseleyin.. her duşta uygulayın..


3- Sık sık su için..


4- Çok sık kilo alıp vermekten kaçının..


5- selülitli bölgeyi aklınıza geldikçe mıncırın (: cimciklemenin daha azını yapın yani.. kan akışını hızlandırmış olursunuz ve buda bi yöntem..


6- selülit için en iyi spor koşudur.. aklınıza estikçe koşun..


Şimdilik bu kadar (: daha fazla bilgi edindikçe paylaşıcam sizlerle.. hepinize kolay gelsin (:
NOT: başka bi yazıda çatlaklarla baş etme yöntemlerini yazabilirim haberiniz ola (:
-G-

5 yorum:

  1. ahahhahah pırtıkss, resme bayıldımmm. keşke benim de bacağıma öyle yapsak dedim, kurtulsam selülitlerden ama nerdee anca homini gırtlak. dondurma sezonunu da açtım ya artık ışık açık sevişmek bile haram. kahrolsun selülitleeer!

    YanıtlaSil
  2. valla yaa bıktırdı artık :)

    YanıtlaSil
  3. ayyyyyy bu görüntü çok fena ama bıktık artık selülitlerden:(((

    YanıtlaSil
  4. bıkmak ne kelime vedalaşmak istiyorum artık öğk geldi :D

    YanıtlaSil
  5. ha ha resim cok iyi yalniz
    http://the-lizard-queen.blogspot.com/

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok değerli.. kısada olsa bir not bırakın.