26 Ekim 2010 Salı

Golden Rose -Nail Art- 104




selam millet uzun zamandır yazmadığımın farkındayım.. birsürü resim birikti tektek yazıcam (: bu gördüğünüz tatlımı tatlı yeşil oje golden rose nail art serisinden 104 numara.. aslında fırçası ince doğal olarak ama kalın fırça yardımıyla sürdüm.. tabana bi kat beyaz üstünede 2 kat yeşil geçtim çok likit olduğu için kuruması zaman aldı.. garip bi oje kurudu sanıyosunuz dokunduğunuzda caart bozuluyo (: ama ben çook sevdim.. üstündeki ifadeleride ablamın pek muhterem nişanlısı çizdi :D çok şekerler (: ojeleri temizlemeden çektim ve tırnaklarım kırılıp durduğundan yamuk yumuk görüntü kirliliğinden dolayı özür dilerim :) öpüldünüz

-G-

2 yorum:

  1. Özellikle teşekkür ediyorum size.
    Hayır alan biri olmasa inanamayacaklar neredeyse ürünlerin Türkiye'de olduğuna :)))

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok değerli.. kısada olsa bir not bırakın.